Hopp til innholdet

Hva skjer fremover?

Lørdag 23 Januar satte styret seg ned for å diskutere fremtiden for vår ny-etablerte forening, dette var GPS sitt aller første styremøte. Vi vil gjerne dele det vi kom fram til, med dere.

1. Vi har fått laget en egen event loggbok med logo, denne vil vi bruke på alle offisielle GPS eventer. Loggboka har også en egen TB som skal sitte fast i den, som kan bli oppdaget på disse eventene. Det er IKKE meningen at denne skal ut på tur, den trives best sammen med loggboka. 🙂

2. Styret har lagt planer for kommende eventer i regi av GPS. Datoene er satt. (men vil kunne bli forandret i fremtiden, skulle noe dukke opp, følg med på kalenderen vår) Mer detaljer vil komme nærmere eventene.

  • 29 Februar – Skuddårsdagen med GPS – Eventet er allerede sendt inn til godkjenning, detaljene vil dukke opp da.
  • 24 April – GPS arrangerer Glåmdalsregionen møtes – Vil bli reservert bord på Castrum (Kongsvinger)
  • 22 Mai – GPS arrangerer Glåmdalsregionen møtes – Vil bli reservert bord/sted (Flisa)
  • 10 September – Hyttetur med mysteryworkshop – Vi leier oss ei hytte og holder workshop om å løse mysterier. Planen er å legge ut noen nye cacher som kan finnes med litt hjelp for de som trenger det. Også mulighet for hjelp med andre mysterier man sliter med. Det er snakk om å hjelpe med å se løsningen selv, ikke gi koordinater. Det vil bli en full dag med workshop, lunch, caching og grilling senere på ettermiddagen. (Antageligvis Skarnes)
  • 27 November – GPS arrangerer start på adventscaching – Sted tid og detaljer blir tatt opp på neste styremøte.
  • I sommerperioden Juni, Juli og August er det mange borte, travelt opptatt med avslutning av skole/idrett (og senere oppstart av det samme) og det er mange andre store eventer rundt om i landet og utlandet, så styret bestemte det var best å ta «sommerferie» da.

3. Det har blitt bestemt at vi skal arrangere adventscaching i år. Detaljene rundt dette, regler osv vil bli diskutert og bestemt på neste styremøte.

4. Det har blitt bestemt at GPS logoen ikke skal brukes privat. Denne skal kun brukes ved offentlige GPS arrangementer/cacher/eventer. Skulle det være et ønske om å bruke logoen privat, må det søkes tillatelse fra styret. Det vil bli laget en egen logo for de av medlemmene som gjerne vil vise sin tilhørighet til foreningen, denne vil bli tilgjengelig på GPS sine sider om ikke så lenge.

 

Vi håper at dette høres ut som en god plan videre, skulle det være noen som sitter inne med ideer, spørsmål eller konstruktiv kritikk, ta kontakt med styret.

Hilsen Olet, Viking_Princess, Simpsons, perrøt og Kiko58

2 kommentarer til “Hva skjer fremover?”

  1. Godt jobbet til hele styret. Ser ut som dette blir et bra cacheår.

    mvh Teonline.

    PS: Har byttet ut logoen på mine cacher.

    DS.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.